JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tysta bruksprovet tas bort
Moderator
Hästnyheter
3-årstestet öppnas för 4-åringar och möjlighet till disciplinspecifikt deltagande i test för 4-åringar är bara några nyheter i SWB:s...
Hästnyheter
En färsk rapport visar att den nedåtgående trenden för svensk avel har vänt. Bland annat SWB och den nordsvenska brukshästen visar på...
Hästnyheter
Det blev två ston i topp när SWB Mittsvenska höll fölchampionat på Strömsholm. Helny Wild blev bästa gångartsföl och Money's Little...
Hästnyheter
Inga omdömen från testryttarna under provets gång och lägre minimipoäng för exteriören hos hopphingstar är några förändringar inför...
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har anmält intresse för en Havanaisvalp hos en kennel. Eftersom jag inte är så insatt i rasen har jag valt en kennel som fött upp...
AnneB
Idag kl 07:58
Svar: 9
Visningar: 551
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Säg också till domaren att du inte ställt ut förut. Då kommer domaren guida dig hur du ska gå och var hen vill att du ska ha hunden. En...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:39
Svar: 967
Visningar: 54 341
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Maja löper :arghh: :cautious: springer runt halva natten och vrålar. Jag har ju glömt boka tid för kastrering..
Imorgon ringer jag och...
sthu
Idag kl 06:49
Svar: 1 014
Visningar: 52 108
Katt