Efter en liten överansträngning i helgen känns det som att livmodern sitter löst och liksom förflyttar sig när tyngdpunkten ändras. Framförallt när jag reser mig hastigt, men även när jag ligger ner och byter sida. Det gör inte ont men känns obehagligt. När jag Googlar hittar jag info om framfall, men det här känns högre upp och påverkar inte slidan någonting. Det känns som att det är där livmodern sitter men kan såklart inte garantera att det är den. Födde med snitt för 3 veckor sedan idag.
Kan man ha framfall fast att det inte påverkar slidan? Eller kan det vara någonting annat tro, någon som känner igen känslan? Har inte återbesök på MVC fören om 2 veckor och ser på 1177 att min barnmorska inte har någon ledig tid innan. Men får kanske ringa och se om hon kan klämma in mig.
Kan man ha framfall fast att det inte påverkar slidan? Eller kan det vara någonting annat tro, någon som känner igen känslan? Har inte återbesök på MVC fören om 2 veckor och ser på 1177 att min barnmorska inte har någon ledig tid innan. Men får kanske ringa och se om hon kan klämma in mig.