Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gillar lädertyglar, antingen kantflätade eller med stoppar. Har haft ett par med gummi på insidan som var rätt ok, med de var svårare att hålla rena tyckte jag, och blev fula när gummiplupparna tog slut.
Red jämt med vävribbtyglar med stropar förut och irriterade mig på att det inte gick å hålla där men ville så aldrig mer!
Släta lädertyglar har jag nyss upptäckt och de kommer jag inte byta ut i första taget, speciellt inte nu när jag ska försöka lära mig rida på en hand.
Just nu är jag på jakt efter några att ha om det regnar, troligen flätade läder tyglar...
Usch, jag gillar inte snabbhakar, de skramlar och dunkar i bettet. Föredrar helt klart nanliga hederliga tyglar med snabbspänne. Jag var tvungen att köpa ett par nödtyglar, och det fick bli det som fanns i shopen nära mig. Ett par ribbtyglar med stoppar. Usch och fy, längtar efter mina flätade!! Superbusan
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.