Sv: Tvilling-tips "spinoff"
Jag håller med cirkus. Mina killar är 6år nu.... Jag vägrade dubbel amma.... villket många såg som självklart att man ska. Men jag ville ha tiden med en i taget. Sen ammade jag inte fullt, mkt enklare att flaska dem. Men framför allt, gör det som känns bäst för dig... Jag gjorde iordning flaskor som stog klara i kylen, bara att värma, snabbt å enkelt. Sen för att jag skulle kunna komma ut så tog jag varmt vatten i en termos å pulver med mig så det va enkelt att göra iordning. Det tog sin lilla tid att klura ut hur saker skulle vara för att det skulle fungera. Ett gott råd är att skaffa en praktisk, hållbar vagn, den har du stoooor glädje av länge!! Tänk på att inte skaffa en för stor å tung vagn. Sen beror det ju på hur du bor, om du behöver åka buss eller om du åker bil. Jag valde större ställen att handla på, typ Maxi och liknande, lilla lanthandeln vi har var omöjlig att ta sig in i med tvillingar... Ta dagarna som de kommer, ha inte för stora förväntningar på dig, stressa inte, njut av dina två klimpar!!! Och det är inte jobbigare med två.... man måste bara vara lite effektivare. När du har haft dina två ett tag ska du se att du byter, matar å gullar med dina två på samma tid som andra gör med ett barn, du gör ditt bara mera effektivt!!
Det va lite tips från mig, jag har många flera om du vill ha..
När ska du ha dina två?