Tvättmaskinsbollar

Sleepy

Trådstartare
för att få bort hår från tvätten. Är det någon som har provat? Tips på andra bra sätt?

😺🐶🐴
 
för att få bort hår från tvätten. Är det någon som har provat? Tips på andra bra sätt?

😺🐶🐴

Jag lägger i sådana där skumgummidukar man har för att tvätta bebisar med. De är inte perfekta men drar till sig lite iaf. De där bollarna tror jag inte på och har för mig att jag läste någon recension där de tyckte de var slöseri med pengar.
 
Jag lägger i sådana där skumgummidukar man har för att tvätta bebisar med. De är inte perfekta men drar till sig lite iaf. De där bollarna tror jag inte på och har för mig att jag läste någon recension där de tyckte de var slöseri med pengar.
Skumgummidukar hade jag inte tänkt på, det var ju en idé. De här tvättbollarna hade jag inte hört talas om tidigare. Jag antar att jag får prova mig fram.
 

Liknande trådar

Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hur tvättar man det på bästa sätt för att få det ordentligt rent? Överdrag till soffdynorna kan tas av och tvättas i maskinen, men...
Svar
6
· Visningar
336
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag har fram till ganska nyligen haft egen brunn. Vattnet var fruktansvärt gult. På den nivån att allt blivit förstört, jag har inte...
Svar
11
· Visningar
484
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
446
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp