Tvåfärgade distanstyglar?

Cleese

Trådstartare
Flera gånger har jag nu sett 2-färgade distanstyglar ute på tävlingar. Var kommer de ifrån? Tillverkare?

Sv: Tvåfärgade distanstyglar?

Vad menar du med två färgade?
Jag har tex ett par gummityglar från Marylot i turkost med rött gummi och i princip skulle de kunna tillverkas i 5 färger eftersom det är 5 sektioner. Man kan oxå välja overlay på tyglarna. sedan har jag ett par flätade reptyglar med biothane längst ner i ändarna från Running bear där biothanen är turkos och repet är rött. Jag fattar ju inte hur man lägger in bilder här så jag mailar över en bild på tyglarna i aktion på Zodiac..:p

Jo, det är så jag menar, tyglar (biothane) i en färg och gummit i en annan. Hur menar du 5 delar - kan man ta isär och sätta ihop själv efterhand, eller beställer man så som man vill att det ska se ut?

Nej du får beställa det som du skall ha dem. men bägge gummi delarna är för sej och sedan är de 3 st biothane delar,2 st till bettet och en mellan gummidelarna så i pricip skulle du kunna ha 3 olika biothanefärger och 2 olika gummifärger.. :cool:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 011
Hemmet Hörde något hemskt idag. Finish har tydligen slutat tillverka diskmaskinspulver! Min värld rämnar. Vad finns det för fler tillverkare...
2
Svar
39
· Visningar
1 724
Senast: skogaliten
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
351
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka