Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad menar du med två färgade?
Jag har tex ett par gummityglar från Marylot i turkost med rött gummi och i princip skulle de kunna tillverkas i 5 färger eftersom det är 5 sektioner. Man kan oxå välja overlay på tyglarna. sedan har jag ett par flätade reptyglar med biothane längst ner i ändarna från Running bear där biothanen är turkos och repet är rött. Jag fattar ju inte hur man lägger in bilder här så jag mailar över en bild på tyglarna i aktion på Zodiac..
Jo, det är så jag menar, tyglar (biothane) i en färg och gummit i en annan. Hur menar du 5 delar - kan man ta isär och sätta ihop själv efterhand, eller beställer man så som man vill att det ska se ut?
Nej du får beställa det som du skall ha dem. men bägge gummi delarna är för sej och sedan är de 3 st biothane delar,2 st till bettet och en mellan gummidelarna så i pricip skulle du kunna ha 3 olika biothanefärger och 2 olika gummifärger..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.