Två små ändringar i menyn

Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)

Återkom gärna om ni ser vad som ändrats och tala gärna om ifall det kommer påverka er, så kanske jag förklarar varför ;)

Jag saknar "Aktivitetsflöde", och att kunna välja "nya olästa". Hittar jag dit på något annat sätt nu?
Det finns minst två sätt att hitta aktivitetsflödet numera.

Antingen petar du på din användarikon i menyn och väljer sedan Ditt nyhetsflöde, där kan du sedan välja Senaste aktivitet.

Eller som jag tycker är enklast.
Peta på Nytt i menyn och välj sedan Senaste aktivitet.

Om jag förstår dig rätt så är det faktiskt Nytt-länken som tar dig direkt till Nya olästa. Just för att jag tror att det är vad många enkelt vill ha och där finns även ett antal länkar till olika typer av innehåll.

Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)

Återkom gärna om ni ser vad som ändrats och tala gärna om ifall det kommer påverka er, så kanske jag förklarar varför ;)
Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits som "filter" under nytt förut? Tex dina trådar, obesvarade osv?

Jag brukade bara trycka på nytt och kolla vilka trådar som fått inlägg.
Men plötsligt såg jag dessa val. Om dt är någon layoutändring som gjort att jag sett dem, att jag bara varit halvblind inann eller att de tillkommit på den sidan låter jag vara osagt.

Eftersom jag plötsligt såg det så funkar det uppenbarligen bra för mig 😁.

Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits som "filter" under nytt förut? Tex dina trådar, obesvarade osv?

Jag brukade bara trycka på nytt och kolla vilka trådar som fått inlägg.
Men plötsligt såg jag dessa val. Om dt är någon layoutändring som gjort att jag sett dem, att jag bara varit halvblind inann eller att de tillkommit på den sidan låter jag vara osagt.

Eftersom jag plötsligt såg det så funkar det uppenbarligen bra för mig 😁.
Vad jag vet har inga ändringar skett under Nytt, på väldigt länge :)

De två ändringar som skett är i menyn näst högst upp på sidan samt motsvarande under hamburgermenyn. Två val/länkar har tagits bort.

Vad jag vet har inga ändringar skett under Nytt, på väldigt länge :)

De två ändringar som skett är i menyn näst högst upp på sidan samt motsvarande under hamburgermenyn. Två val/länkar har tagits bort.
Haha. Då har jag alltså bara varit halvblind innan. Udda när man plötsligt ser nåt som varit där så länge.

Men då har jag alltså inte märkt av ändringen 😁

Det finns minst två sätt att hitta aktivitetsflödet numera.

Antingen petar du på din användarikon i menyn och väljer sedan Ditt nyhetsflöde, där kan du sedan välja Senaste aktivitet.

Eller som jag tycker är enklast.
Peta på Nytt i menyn och välj sedan Senaste aktivitet.

Om jag förstår dig rätt så är det faktiskt Nytt-länken som tar dig direkt till Nya olästa. Just för att jag tror att det är vad många enkelt vill ha och där finns även ett antal länkar till olika typer av innehåll.
Tack, nu hittade jag fram! 🌸🍀🌞

Den andra länken som tagits bort är "Märk allt läst".

Om någon använt denna finns den sedan tidigare tillgänglig under Nytt.
Där kan man välja Markera som läst uppe till höger för att markera alla olästa som lästa.

Som det verkar har dessa länkar inte använts av så många och det finns andra sätt att lösa deras funktion samtidigt som menyn nu blivit lite renare och enklare.

De som nu finns kvar; Bevakat och Användare är svåra eller omöjliga att hitta till annars.
Är det några som använder dessa?
Man måste vara inloggad för att se dem.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 662
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka