JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Gina Tricot Grand Prix är i full gång och den första 1,50-klassen har avgjorts. Segern gick till hemvändaren Rolf-Göran Bengtsson som...
Hästnyheter
I söndags vann Jennifer Axelsson Swedish Eventings U25-klass på Strömsholm och tog hem 20 000 kronor. Pengarna ska gå till en ny sadel...
Hästnyheter
FEI har tillsammans med huvudsponsorn Longines presenterat två nya utmärkelser som kommar att delas ut i hoppning: "Best Jumping Rider"...
Hästnyheter
EM-aktuella ekipaget Henrik von Eckermann och Mary Lou slog till och vann sista klassen på GCT-meetinget i London. Det blev seger i en...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ursäkta dubbelbilden! Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel.
AnneB
29 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 70 737
Hund
Tovig katt
Katthälsa En bit i taget?
Allt behöver inte klippas av på en sittning. Ta en liten bit i taget, sluta innan den hinner tröttna, ge den godis, en...
Elo
34 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 33
Katt
Bråkande hundar
Övr. Hund Bägge de hundar jag har nu kom till mig vid två-års ålder. De är också lite enmanshundar till karaktären och bytte ganska snabbt till...
AnneB
37 minuter sedan
Svar: 21
Visningar: 916
Hund
Födda -21
Avel Har ridit mitt sista pass innan flytt och vila. Red på stora bågar runt koner och byggde sedan ut till åttvolter i skritt och halter...
Fabian In Memoria
4 minuter sedan
Svar: 891
Visningar: 109 872
Avel
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Vår häst med avskuren sträcksena var på åb idag. 5 månader sedan skadan.
Vi har varit uppe på 15 min trav sista veckan. Idag var det...
Ray
29 minuter sedan
Svar: 785
Visningar: 61 484
Vård