TV-program hjälper Olivia med busig Ponny

(Värmlands Folkblad)
Ponnyn Lester gillar att busa. Han bits ibland när han är uttråkad och har svårt för att longera. Lesters ägare, 13-åriga Olivia Weslien, sökte till tv-programmet ponnyakuten för att få bukt med problemen och inom kort syns de i rutan. Ponnyakuten börjar sändas på söndag i SVT barnkanalen...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: TV-program hjälper Olivia med busig Ponny

Jag måste nog säga att det ändå är en rätt duktig ponny om den har svårt för att longera. Jag känner nämligen ingen ponny som alls kan longera.;):D

Jag måste nog säga att det ändå är en rätt duktig ponny om den har svårt för att longera. Jag känner nämligen ingen ponny som alls kan longera.;):D

Attans, jag trodde ju alla ponnies kunde longera. Ingår inte det i grundutbildningen :eek:

:D:D

Precis. Det ingår i grundutbildningen ju. Har man inte en ponny som kan det så har man en värdelös ponny! :angel: :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Femårige hästen Dante var länge besvärlig och väldigt svårriden. Två veckor hos Ponnyakuten gjorde susen. På söndag kväll är det...
Svar
6
· Visningar
1 912
Senast: Snowball
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Nya Wermlands-Tidningen) Med start i morgon kan du följa värmländska Olivia Weslien, 13 år, och hennes ponny Lester i tv-programmet...
Svar
0
· Visningar
1 415
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix