macan
Trådstartare
Jag har väldigt tunt och fint hår som alltid varit väldigt begränsande vid frisyrval mm. Har aldrig kunnat ha långt hår eller sätta upp det. Sista året har jag märkt att jag börjat tappa väldigt mycket också, det är mycket jag kan ta bort från duschen och hårborsten efter varje användning. Virveln i bakhuvudet gör sig påmind efter bara en natt på huvudkudden efter tvätt, skalpen lyser igenom. Behöver tvätta och föna håret dagligen eller i vart fall varannan dag om det inte ska se helt kalt ut. Blir så modstulen och ledsen, det som varit ett komplex hela livet drar ner mig fullständigt nu. Blir äcklad och skäms nästan.
Finns det någon mirakelkur värd att prova? Har sneglat på Plantur och vill hitta något kosttillskott. Behöver få alla tips och råd jag kan få - hjälp? Någon som har personliga erfarenheter att dela med sig av?
Finns det någon mirakelkur värd att prova? Har sneglat på Plantur och vill hitta något kosttillskott. Behöver få alla tips och råd jag kan få - hjälp? Någon som har personliga erfarenheter att dela med sig av?