Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom i varje fall ett mail nerdimpandes från förbundet, utan att vi behövt fråga efter det Antar att alla som anmält intresse för att rida NM fått det??
Eller så beror det på att jag vidarebefodrade Max Powers svar från tullen till dom i fredags och undrade vem som tänker ta tag i det där
Iallafall tänker jag passera gränsen vid Svinesund, någon mer som vill sitta fast i tullen tillsammans med mig där
Eller så beror det på att jag vidarebefodrade Max Powers svar från tullen till dom i fredags och undrade vem som tänker ta tag i det där
Tänker ni köra under två dagar dit eller kör ni direkt.?
Mycket troligt men av tidigare kommentarer i tråden låter det som om man inte förväntade sig detta från förbundet oavsett? Jag är i varje fall nöjd med att inte själv behöva lägga tid på att leta information
såklart var du inte ensam om att maila stackarna som jobbar nu.
Mina geografikunskaper säger mej bara att jag kör E6 till Norge. Är det via Svinesund?
Har åkt där många gånger med häst men inte behövt bry mej.. Tidigare om åren har det inte varit ngn koll alls.
Fast FEI-passet gick snabbt som attans har Aicha fått fart på dom tro?
Haha, tyvärr kan jag inte ta på mig det där alls... Men jag har en kanon-kollega som håller i FEI-passen, så då blir det bra. Behöver jag säga att hon är ft-ryttare? Det är ordning på oss vettu...