Tula & Agnes

KisseNova

Trådstartare
Igår kom mina nya tillskott, Tula och Agnes :love:
Båda är tamråttor förståss, och ska efter deras 6 veckors karantän flytta ihop med Bianca,Glimma & Vilje.

Tula är en self pink eyed white (albino) och Agnes är silver black european berkshire.
Ska forsöka ta kort inom en snar framtid, för dom är drygt 6 veckor :D

Sv: Tula & Agnes

Åh bebisar, fuskis! :love:

Passa så jag inte kommer och norpar, är på bebisjakt för tillfället! :D

hehe, och min Vilje som precis blivit sen junior (drygt 4 månader). Var ju inte så länge sen som jag hade bebisar..men ack så söta :love:

gul_zebra skrev:
Men jag vill inte köpa egna, det är så jobbigt att leta här uppe i norr ju :angel:

Hur kan det va jobbigt o leta när du "bara" bor i Dalarna? :crazy: :eek:

Va glad att du inte bor ännu längre upp, för där e det totalt omöjligt att hitta några ;)

För att alla försvann så fort jag började leta :eek:
Jag kommer bergis få åka ner till sthlm för att slippa köpa från zooaffär :crazy:

gul_zebra skrev:
För att alla försvann så fort jag började leta :eek:
Jag kommer bergis få åka ner till sthlm för att slippa köpa från zooaffär :crazy:

ajdå... :crazy:
apropå det... ena honan jag fick hem ska tydligen ha ungar när som helst. Bra koll han har haft på dom :mad:

Just :crazy:

Men smart karl då (fast iofs, det verkar ju inte vara någon nyhet... :angel: :devil: ). Du får se till att åka upp mot Dalarna när bebisarna vill flytta ;)

Mja, den dagen jag inte är bebissjuk får du skjuta mig :angel:
Jaaa bebisbilder! :bump:
//Zebra som ska iväg och fota 1 dygn gammal bebis idag kanske... Fast stor och fläckig bebis som gnäggar :D

Vilken av dom? Den hoodade eller den man bara ser baken på? :confused: Detta va sista kullen innan jag flyttade o det va ju ett tag sen... :crazy:
Den hoodade är iaf fawn ;)

Haha ja dom blev riktigt fina :love: Om jag inte minns helt fel så blev den andra oxå fawn... (har den hoodade här hemma :angel: ) Det e btw hon som ska ha ungar :D

:eek:
Jag tror bannemig att jag blir tvungen att ta en tripp till smeauland och norpar en bebbe eller två :angel:

gul_zebra skrev:
:eek:
Jag tror bannemig att jag blir tvungen att ta en tripp till smeauland och norpar en bebbe eller två :angel:

:rofl: :rofl:
Men jag har inte en susning om vem som e pappan... :crazy:
Antingen hennes helbror (chocolate eubk), hennes pappa (agouti hooded) eller en champagne hane...
Egentligen ska inte hon inte ha några ungar alls :mad: men men

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka