Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från mig kom det, då jag skrev det. Perfekt för mig, enligt mig och hur jag vill ha det.
När jag bodde själv hade jag städhjälp. Väldigt skönt att få storstädat en gång i månaden eller två.Alldeles för sällan. Önskar att jag hade möjlighet att ha städhjälp.
Funderar på om det går att få det så här långt ut i bushen.När jag bodde själv hade jag städhjälp. Väldigt skönt att få storstädat en gång i månaden eller två.
Värt att kolla, bor man inte jättestort så kostar det inte så mycket och underlättar enorm mellan att firman kommer.Funderar på om det går att få det så här långt ut i bushen.
Jo, jag såg att du skrev det. Jag trodde att diskussionen gällde mer eller mindre rent och mer eller mindre smutsigt, bara. Jag visste inte att du tycker att det har med perfektion att göra.
Jag städar faktiskt varje dag..
Fast jag vet inte vad folk gör om de har en massa grus och damm så att de inte kan gå barfota om de inte dammsuger varje dag. Jag har ändå hund men inte ser det så ut hemma på ett par dagar?
Insåg nu i min städiver att jag nog aldrig tidigare ägnat taken en sån omtanke.... Visst har jag dammsugit bort spindelväv och så, men inte tusan har jag TVÄTTAT dem!
Och ja, jag har bott här snart 24 år
sammanfattar precis min inställning.Minstral skrev:Jag älskar när det är rent och fint men varken lusten eller orken finns till att städa.