SkorpSmulan

Trådstartare
Bekväm sovställning? :confused:
Finns det hjärterum så finns det stjärterum :love:

Ebbatrott.jpg


Ebbatr2.jpg
 
Sv: Trötter

Hon har lite olika konstiga sovställningar för sig. Just den här gången tror jag att det bara var hon och en till hund i soffan. Ibland ligger katten där också så Ebba få lov att ligga på kanten.
Eller så kan man ligga katten :D

{E411466A-0021-4F1C-94B3-3BC29A5B4EF5}.jpg
 
Sv: Trötter

Vilken underbar bild :rofl:
Själv har jag en labrador som kan se ut som att han dött mitt i en rabieskramp eller nåt när han sover...men han är söt annars :crazy:
 
Sv: Trötter

känns inte som om det här borde va så bekvämt det heller..


7677151.jpg
 
Sv: Trötter

den hunden kan väl inte må så bra längre? :angel:
H*n får vara glad att det inte va mina skor som låg under huvudet :p
 
Sv: Trötter

Men guuud vilken charmknutte! :) Sötnos!

När jag va 15 blev jag erbjuden en gratis Basset valp som hade saxbett (uppfödaren ville väl inte att det skulle upmärksammas) men jag tackade nej, sen fick jag en engelsk setter istället när jag va 16 o han påminner om en basset! Världens snällaste, lat(inne) och lite häng ögon sådär ;)
Sen skäller/ylar han sådär mörkt.

//Mimmi
 
Sv: Trötter

tja.. tror att om hon överlever min morbrors jobbarskor så överlever hon nog dina :)
 
Sv: Trötter

jag har ju inte luktat på dina, men med tanke på att min morbror är grävmaskinsförare och går i lite alltmöjligt så tror jag att Kaia (hunden) är härdad ;)
 
Sv: Trötter

nej, vi pratar om hunden som kan lägga sig med bakdelen i soffan och resten hänger ner över kanten med pannan mot golvet och sova! :rofl: måste ta kort på det
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Viva
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 013
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp