Trötta Yogabilder

MissFideli

Trådstartare
Först och främst kan man ju fundera på vem som jobbar och sliter hela dagarna, jag eller Yoga? Eller har jag bara tur över att Yoga inte vet hur man tar bilder med kameran? :p

24781932.jpg

24781930.jpg

24781934.jpg

Hennes tass, som läkt jättebra! Men det tar enorm tid! Hon hade slickat sönder i princip hela trampdynan
24781937.jpg

Sötnos va? :love:
24781928.jpg

Senast ändrad:
Sv: Trötta Yogabilder

Här gjorde hon mig sällskap, jag har slutat med antidepp och cola och mådde pyton. Så pyton det går att må med en sån här som soffsällskap
cat-wub.gif

24781915.jpg

Hennes underbara tassar, älskar svarta trampdynor på vita tassar :love:
24781916.jpg

24781914.jpg

Vad gör hon här? Ler?
24781927.jpg

Lite bilder på min vackra tant.

Senast ändrad:

Det frågar jag mig varje dag :D Fast Yoga föredrar att vara vacker, hon har förpassat "söt" till sin dotter :p

Eller hur? Det är lika mysigt som det ser ut :love: Att man sen får spotta katthår i en halvtimme, det spelar ingen roll :p

Inte många. Tog några idag när hon satt och pratade med snöflingorna, så här ser hon ut då. Tyvärr syns det knappt att det snöade ute, tänkte det skulle kunna bli söta kort.

24794981.jpg

24794982.jpg

24794983.jpg

Alltså, jag måste ju bara säga att det där glaset bakom Abbie ser ut att vara grymt mycket i faro-zonen :angel:

Haha, nä det är så pass stor yta att hon får plats. Och hon kan skjuta det lite åt alla håll utan att det riskerar ramla ner. Det var det som var tanken när jag gjorde dom där borden, att allt skulle få plats utan att behöva bråka :D

Nja, inte gjort så. Det är ett matbord som vi delat och sen har jag målat om. Så jag kan tyvärr inte säga att jag tillverkat dom helt själv :cool: :D

Oh, så sööt! :love: Jag bara måste ha en britt när jag skaffar katt (någon gång när jag flyttat från studentkorridoren ;))!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 068
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 340
Senast: Magiana
·
Hundhälsa Min hund skar sig på något igår vid stallet. Ett fint snitt rakt över stora trampdynan på vänster bakben. Snittet var så ytligt att det...
Svar
10
· Visningar
4 828
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 008
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar