Trött häst ?

Sv: Trött häst ?

Då är det säkert ingen fara, hade han mått dåligt så hade han säkert visat något vid ridning också.

Ville som sagt inte skrämmas men är själv så himla glad över att jag propsade på att få göra en analys trots att vet. från början sa att det lika gärna kunde bero på pälssättning/väder omställning.

Men som sagt blev min häst "förändrad" både vid ridning och på marken. Så tveka inte att ta tag i saken om ni inte "känner igen" era hästar under en längre period!

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 830
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
855
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 060
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar