trösta mig!!

H

Hogwartsexpressen

hejsan. min hamster Särla dog idag. hittade henne död på burgolvet:(
känns som om jag aldrig mer kommer att bli glad!!
:cry::cry::cry:

Sv: trösta mig!!

Måste bara fråga, känns det inte lite jobbigt att ha en bild på henne när hon är död (?) som avatar?

Vad tråkigt. Men hamstrar blir inte så gamla, och huvudsaken är att den hade ett gott liv!

Måste bara fråga, känns det inte lite jobbigt att ha en bild på henne när hon är död (?) som avatar?

har inte hunnit byta... kom precis hem från begravningen av henne:(:cry::(

Föresten är det väl bettre att hedra henne än att lotsas som om hon aldrig har funnits?

Usch vad trakigt! Det ar alltid ledsamt nar de dor, man hinner glomma bort att de inte blir sa gamla. Du far tanka pa det roliga stunderna du hade med henne :)

Sa smaningom kommer det kannas mindre jobbigt att tanka pa henne, det kan jag lova!

PS. Jag tror Nera kanske menade att fotot pa din avatar var taget efter Sarla hade dott?

Jag trodde att den var tagen efter hon dött, det var därför jag tyckte det var lite lustigt att du hade den. Om hon lever på den tycker jag inte alls det är konstigt, klart du ska ha kvar den avataren då.

Usch, det är alltid tråkigt när ens djur dör :(
Men trösta dig med att du snart kommer att komma över sorgen och sedan tänka på henne med glädje :)

Varför förutsatte du att hamstern var död på avatarbilden? (ja, jag vet att jag är nyfiken :D)

Även en liten hamster förtjänar att sörjas.....trots de är små djur har dom ofta en STOR personlighet!

Beklagar.....

/KT

Det är bland det värsta som finns när ens djur dör :( Man tror att det aldrig kommer att kännas bra, och det gör det väl inte heller helt och hållet, men det kommer att kännas bättre! :) Som någon tidigare sa, att du kommer minnas henne med glädje :) Det gör jag med min bortgångna kanin & häst <3

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 084
Senast: Lyan
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
2 275
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 244
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar