Trossnäs 27-28/5

Trossnästösa

Trådstartare
Vi har ansökt om att få flytta vår tävling till 27-28 maj eftersom mantorp flyttade till vår helg och som vädret är, är det skönt att ha lite reserver. Tyvärr kommer vi krocka med en hunting i Örebro, villket vi hoppas de har överseende med:bow: :bow: :bow: det är ju inte riktigt samma målgrupp eftersom vi även har DM värmland på vårtävlingen.
Ny propp kommer så snart flytten är godkänd:D

Sv: Trossnäs 27-28/5

Låter jättebra det! Då ska min kille debutera fälttävlan :)

Trossnäs är den mest tillmötesgående klubben jag vet!!! Jag tror inte att huntingen har samma målgrupp heller.

Senast ändrad:

Trossnästösa skrev:
Vi har ansökt om att få flytta vår tävling till 27-28 maj eftersom mantorp flyttade till vår helg och som vädret är, är det skönt att ha lite reserver. Tyvärr kommer vi krocka med en hunting i Örebro, villket vi hoppas de har överseende med:bow: :bow: :bow: det är ju inte riktigt samma målgrupp eftersom vi även har DM värmland på vårtävlingen.

Den helgen är det samma som Gärds har ansökt om... och det kolliderar med Hermanstorp :(

Trossnästösa skrev:

:banana: Jättebra !!!!:banana:

Jo tyvärr, men vi har ju runt 60 mil mellan våra tävlingsplatser så upptagningsområdet är inte riktigt detsamma....
Men jag kommer nog sakna er på tävlingarna så vi får väl hoppas ni kan komma på midsommar istället :crazy:

Super!:bump: :banana: då slipper man välja mellan två fina tävlingar!!

ni har ju lag-SM så man måste ju bara få åka dit en extra gång i år....;) :angel:

Trossnästösa skrev:

:D :D :D Hur går det ?? När tror du att ni får veta om det är OK att flytta ??:cool:

vvet ej, jag sitter pa kanarieoarna men hoppas pa besked nar jag kommit hem. 25 grader och sol à samre kan man ha det, inget a, a, o pa tangentbodet darav det kryptiska svaret....:p

Trossnästösa skrev:
Jo tyvärr, men vi har ju runt 60 mil mellan våra tävlingsplatser så upptagningsområdet är inte riktigt detsamma....
Men jag kommer nog sakna er på tävlingarna så vi får väl hoppas ni kan komma på midsommar istället :crazy:

Jo för oss som bor mittemellan :( Varför måste alla ha tävlingar i maj?? Det är ju flera tävlingar på samma helg då och senare in på sommaren är det helt dött:(

Jo, haller med, men vi har ju vara arliga tävlingar pa midsommar och darfor har vi sagt att maj, slutet pa juni och början av september ar lampligt för oss sa vi inte sliter ut funktionarerna och far en lamplig spridning pa tavlingarna :cry: sorry

Nu är det klart!!!!!!
Fälttävlan på trossnäs kommer gå 26-27maj (fredag-lördag) med DM.
Eftersom vi flyttat fram den kommer även B-ponnys vara välkomna i den lätta klassen. Det blir dock ingen CNC*. Med ponnysarna så blir det ju ändå 8 klasser..... Deb, lätt, 90 och100. Ny propp kommer snarast.
Välkomna!:bump:
Det trevliga med fredag lördag är att vårt lag i allsvenskan hoppning som vi fn. leder inte behöver missa finalen som går på söndagen......Fältävlan rules (de två lagen i toppen består av fälttävlans ryttare därefter kommer hoppryttarna så vi måste ju hävda oss bra:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: )

:banana: :banana: :banana: :bump: :bump: :bump:

Det är ju JÄTTEBRA !!!! kul !! Vi kommer såklart !!!! Jättekul att B-ponnyna också får en lätt-klass. Det tackar vi för !!!!:banana: :banana:

Trossnästösa skrev:
Det trevliga med fredag lördag är att vårt lag i allsvenskan hoppning som vi fn. leder inte behöver missa finalen som går på söndagen......Fältävlan rules

Haha... svårt att hålla tyst om en sån otippad seger :D ;) (Div. I nästa, det går väl i typ 120, 125 :angel: :smirk: )
Men hur blir det med laget omg. II då? Då är det ju Mariestad :crazy:

Trossnästösa skrev:

Inte midsommar... blir så mycket innan och sen SM i juli. Däremot kommer vi till Lag-SM... :idea:
för Vinslöv, tjejerna har bytt klubb :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Nyårsafton i stallet - 2025
  • Födda -21
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka