tröja med text "young rider" på magen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Naggur

Lägger den här på "barn" eftersom det är en "gravidtröja" det handlar om.

Såg för flera år sen en tjej med mage som hade en tröja med texten "young rider" på magen.

Jättetufft tycker jag=)

Någon som vet om det finns att få tag på någonstans?
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

Å kan det varit min kompis du såg tro, hon bor där i dina trakter :) och gjorde sig en tröja där hon skrev "young rider" på. :bump: Och den hade hon när hon var ute och red tror jag bestämt :D .
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

hehe de e möjligt. va på busstationen i Västerhaninge jag såg henne iklädd ridkläder å denna t-shirt. kan varit drygt 4 år sen...
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

2½ i så fall borde stämma... sommartid misstänker jag. :)
Hon hade inte sett någon annan ha det i alla fall så det borde ju vara samma när det är i samma område!
Och hon brukade åka buss till stallet så det låter ju absolut som samma :)!
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

nä 3,5 år sen minst. gick i skolan då så de kan inte varit 2,5 år sen. kanske råkade vara 2 st som fick samma brilljanta ide på samma ställe=)
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

Det finns ju numera ganska enkla sätt att göra egna tryck på tröjor :idea:
Man köper ett "kit" för ändamålet, skriver ut det man vill ha på sin skrivare och stryker fast på tröjan....
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

Shiit det låter ju hur fräck som helst:D
Som sagt.. Köp sånna dära textilpennor o gör en egen vettjaxD
 
Sv: tröja med text "young rider" på magen?

Ja det låter ju lite lustigt :D .
Men så kan det ju vara då!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 979
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 211
Senast: Liran
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
890
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
388
Senast: Windy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp