JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trippelvärldsmästare Fiontini
Moderator
Hästnyheter
Zixten af Tollstad och Lady Roller, båda aktuella för unghäst-VM om ett par veckor, upprepade förra årets bedrift och tog återigen hem...
Hästnyheter
Torsdag i Ermelo bjuder på kval i alla årgångar på två banor från 9-21. Förra årets medaljör Jeanna Högberg och Fiorucci Ht hade bästa...
Hästnyheter
Årets sista stora unghästbattle är klart. Ett sto Astoria tog hem segern före två hingstar Amplemento och Zappa. Finalen gjordes än mer...
Hästnyheter
Så nära det går att komma 100 procent - så bra var Springbank VH II riden av världsryttaren Severo Jurado Lopez. Tre hingstar stod för...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
49 minuter sedan
Svar: 1 828
Visningar: 177 015
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har äntligen kunnat lägga en beställning på fler luminatus från Imazo. Hoppas på att de kommer på onsdag. Ska se till att göra om...
Red_Chili
57 minuter sedan
Svar: 1 327
Visningar: 39 383
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 786
Hund