AgentCarter
Trådstartare
Håller på och trimmar min kille själv för första gången, dessutom så är hon som har hjälpt mig bortrest så kan inte be om råd där.
Har gjort klart nästan halva sidan av hunden, men är osäker på hur mycket jag ska ta nere vid benen/mage
Så här ser det ut nu:
Att försöka få bättre bilder är stört omöjligt själv tyvärr.
Han har (tydligen) varit fel trimmad vid bakbenen (varit tagit för mycket) och därför är jag nojig över hur mycket jag ska ta där.
Känns som att jag vill ta mer vid frambenen också, men vågar inte där heller
Så hur mycket ska jag våga ta och tänka på?
Hur illa är egentligen den här trimningen? Vet att det har blivit lite ojämnt bla. vid höften på ett ställe är det tagit väldigt mycket.
Sen har jag några frågor till
Vilken trimmkniv är bäst att använda, den fina eller den grova?
Vart kan man köpa billiga överdragskläder....
Och varför blir han beige på nacken/ryggen (inte gul som när det är för mycket underull) när det har gått ett tag sedan ryckning?
Har gjort klart nästan halva sidan av hunden, men är osäker på hur mycket jag ska ta nere vid benen/mage
Så här ser det ut nu:
Att försöka få bättre bilder är stört omöjligt själv tyvärr.
Han har (tydligen) varit fel trimmad vid bakbenen (varit tagit för mycket) och därför är jag nojig över hur mycket jag ska ta där.
Känns som att jag vill ta mer vid frambenen också, men vågar inte där heller
Så hur mycket ska jag våga ta och tänka på?
Hur illa är egentligen den här trimningen? Vet att det har blivit lite ojämnt bla. vid höften på ett ställe är det tagit väldigt mycket.
Sen har jag några frågor till
Vilken trimmkniv är bäst att använda, den fina eller den grova?
Vart kan man köpa billiga överdragskläder....
Och varför blir han beige på nacken/ryggen (inte gul som när det är för mycket underull) när det har gått ett tag sedan ryckning?