Tricktråden

Seabaz

Trådstartare
Jag hittade ingen tråd men är intresserad av trick-träning just nu då jag har en B-ponny som behöver aktivera hjärnan lite mer...

Håller just nu på att lära honom buga och det går riktigt bra. Men det är ju kanske det enklaste att lära dom?

Hur går man vidare sedan, vad för trick kan man lära dom och hur gör man när man ska träna in de olika tricken? Hur har ni gjort och hur snabbt har hästen fattat, hur länge har ni hållt på med trick-träning?

Visa gärna bilder men glöm inte bort att ge en liten beskrivning hur ni gjort gärna :idea:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 689
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar