Trendspaning i Falun.

Sorbe

Trådstartare
Ja, man hinner ju märka en del saker när man sitter i sisodär åtta timmar och tittar på hoppning.

Tretorn "Malin Baryard" stövlarna syntes på Alexander Zetterman, i svart - dock borde han haft rött för att matcha in resten av sin röda utstyrsel [schabrak, luva, keps och kavaj i röda sponsorfärger].

John Whitaker hjälmen har tydligen inte slutats tillverka, utan Wellington Classic är endast en ny modell.
En ny JW hjälm väntas komma till Falsterbo - en lite mer sportigare modell som typ GPA.

GPA Limited Edition användes av ett flertal. De helsvarta var grymt snygga!

Nya stigbyglar har kommit.
Har dock ej kommit fram till vad de heter eller vilket märke de är, någon som vet?
Vi såg sånna i guld och rött.

Sv: Trendspaning i Falun.

OT

Imorgon kan jag vinka till dig. Om du ställer dig med ryggen mot hoppbackarna och tittar lite till vänster om stan ett par kilometer bort! Kl 12, blir det bra? ;)

Nähej, då får jag väl stå där och vinka förgäves då. Tänk inte på mig! :angel:

Du är otrolig... du är överallt o spanar ju... hihihi

Tretorn stöveln hade inte varit så snygg i vinrött så tur e väl de att de inte finns... hihihi.
Stigbyglarna har inte jag heller sett nånstans...

Föresten vad gillar du den nya sortens kavaj???

Klart man spanar. ;)
Gör de inte Tretorn stöveln i rött? Det fanns ju förut iaf?

Vilken kavaj syftar du på?

Jag har fått för mig att stigbyglarna är från Equipe, finns dock ej på deras hemsida.

Ja, man hinner ju märka en del saker när man sitter i sisodär åtta timmar och tittar på hoppning.

John Whitaker hjälmen har tydligen inte slutats tillverka, utan Wellington Classic är endast en ny modell.
En ny JW hjälm väntas komma till Falsterbo - en lite mer sportigare modell som typ GPA.

.

Åhh, typiskt att man redan köpt en hjälm :p
Du som verkar veta all insider-info, vet du hur den kommer se ut?

Nya stigbyglar har kommit.
Har dock ej kommit fram till vad de heter eller vilket märke de är, någon som vet?
Vi såg sånna i guld och rött.

Sorbeeee :eek:Du å jag snackade om de stigbyglarna i en annan tråd för jättelängesedan ju. ;) Finns i massor av färger, tror det är Equipe som säljer? Har starkt för mej det iaf. Eller har jag fel. :confused: De såldes varjefall på mässan under Gbg hs. :bump:

Den kommer se ut som CO JW modellen, men i plastliknande material som GPA hjälmarna och så ventilation fram som är formade "JW".

Bara skämtar. Hahaha! Men tänk vilken syn.

Det kommer jag inte ihåg, minns att jag gjort en tråd om det iaf.
*springer iväg och läser den igen*

Jag blev helt :eek: :crazy: När jag läste det där :p
Bara de inte gör den som en JW fast med speed air hål, usch.

Jo- den görs nog fortfarande i rött, men Alex saker är ju VINröda.... stor skillnad ju... hihi

Equipekavajerna som många springer med. Bla fam Zetterman men finns även i andra märken. Ser ut som en blandning av Kavaj o jacka. Mkt stretch. Superskön sägs det. Jag lär ju inte behva någon...

Kan tillägga att JW kommit med en till färg på de "gamla vanliga" produkterna, grått med rosa/vit passpoal.

Jo- inte helt nya. men det var ju inte stigbyglarna eller stövlarna heller... Kom väl ungefär samtidigt.. och jag har inte sett SÅ många med dom...

Typ alla här har dem, typ senaste två åren har de setts här hela tiden.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka