Treehouse Online?

matildamilton

Trådstartare
Jag är rätt osäker på om man får skriva företagsnamn och sånt, men jag behöver verkligen lite hjälp. Jo mina föräldrar har kommit överens om att köpa en galopphjälm till mig (:D) och jag har hittat en på treehouse online (champion junior plus) och innan de beställer den så vill de veta om det är ett företag att lita på. Så är det någon som har köpt därifrån eller vet om det är ett bra företag?

Sv: Treehouse Online?

Jag kan vara heeeelt ute och cykla nu, men jag har för mig att det är de som brukar ha monter på mässan vid GHS. Är det dem så är de seriösa (och dessutom hjälpsamma och duktiga).
:)

Sv: Treehouse Online?

Dom är helt underbara! Jag har beställt både hjälm och väst därifrån och det är snabb och smidig leverans. Tveka inte att beställa därifrån! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 199
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 222
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur