JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tredje segern: Oasis Bi i Klosterskogen Grand Prix
Moderator
Hästnyheter
Två gånger tidigare har Oasis Bi vunnit Klosterskogen Grand Prix. På lördag kan det bli den tredje. Det norska storloppet avgörs på...
Hästnyheter
Det är klart vem som blir kusk bakom Oasis Bi i Prix d’Amérique. Johnny Takter gör sin debut i jätteloppet på Vincennes. ...
Källa /...
Hästnyheter
Det blev en fin blågul avslutning på Epona Baltic Cup i Norge. Inte minst blev det en svensk seger i den avslutande Grand Prix-klassen...
Hästnyheter
Tredje och sista kvalet i Dressage Powers Grand Prix Tour är nu avgjort. Fem ryttare tog sig över 70 procentspärren, och bäst av dem...
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag börjar direkt med en återblick på förra helgens tävling i Tågarp. Härligt att säsongen kom igång så tidigt i år.
Dottern red vår...
Emma-pemma
5 minuter sedan
Det här med muskelskador...
Hästvård Min hadde en skade i samme muskel, innside høyre lår. Diffust halt og varm i området.
Skrittet i 10 uker. Hadde god tid midtvinters så...
Time Lord
30 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 568
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag blir inte klok på argumenten här inne. Ena minuten är miljön och prestationen sååååååååå krävande och svår att hästarna helt enkelt...
Fiador
33 minuter sedan
Svar: 283
Visningar: 15 063
Grenar