TREC - Tips?

V

Vigdis

Hejsan!

Jag har i vår eller sommar tänkt att ha lite TREC tävlingar på gården där min häst står. Jag vet inte så jättemycket om TREC och undrar om man kan få lite tips på tex grejer man kan göra och "laguppställningar" osv.. Så, skriv ner allt ni vet vetja!:D

Sv: TREC - Tips?

TREC är typ.. ja.. vad ska man säga?
Det är lixom lite lekar.. man ska tex gå över en prasslande presenning eller över ett hinder med hästen bredvid dig och
kanske gå i bildäck på marken o sånt.. Typ agility med häst.. fast det är väl mer seriöst och det tränar ledarskapet på hästen..

Sv: TREC - Tips?

Oh, det låter ju jätteskojj!:bump:
Är det som en tävling med poäng och så?

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Ridning Min häst är diagnostiserad med en allvarlig Kissing spine som vi har rehabat sedan början av året och behandlat ryggen två gånger...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: Cs218
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 238
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
430
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama