Tre-delad kartong, ca 2 meter lång/hög för presentationer - vad letar jag efter??

bettysmatte

Trådstartare
Hrm... Har fått en knepig uppgift på jobbet. Jag behöver beställa något som jag inte vet vad det heter, eller var jag ska hitta. Och det måste göras snabbt. Eleverna ska presentera projekt, och det behövs stora kartongdisplayer, som är ca 2 meter långa och som viks i tre delar. Vad kan de tänkas heta och VAR hittar jag något sådant? Hjälp!

Hrm... Har fått en knepig uppgift på jobbet. Jag behöver beställa något som jag inte vet vad det heter, eller var jag ska hitta. Och det måste göras snabbt. Eleverna ska presentera projekt, och det behövs stora kartongdisplayer, som är ca 2 meter långa och som viks i tre delar. Vad kan de tänkas heta och VAR hittar jag något sådant? Hjälp!
Googla utställningsskärm?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Skola & Jobb Jag sitter i en situation som jag tror att ganska många tycker är lite "lyxig", jag tycker det känns total pannkaka! Lite snabb... 2
Svar
24
· Visningar
2 952
Senast: moster
·
Kropp & Själ ...jag tror att min livsgåta kan vara nära en lösning!! :bump: Skrev lite om min problematik i en "värkgrupp" på facebook och fick just...
Svar
16
· Visningar
4 525
Senast: GotAsecret
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
0
· Visningar
1 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka