Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur?Jag tycker det låter som någonting som hästar kan trassla in sig i.
Det kanske är jag som är nojjig, men jag inbillar mig att de kan trassla in sig i mattorna. Iofs om mattorna inte är så starka så kanske mattorna går sönder i stället.
Jag har också tänkt tanken, vet inte exakt hur bara..Det kanske är jag som är nojjig, men jag inbillar mig att de kan trassla in sig i mattorna. Iofs om mattorna inte är så starka så kanske mattorna går sönder i stället.
Har läst att vissa har trasmattor i öppning till ligghall. Någon som har bild? Positiva/negativa erfarenheter?
Det blir det nog, men jag tänkte ha det i "nödutgången".Blir det inte väldigt mörkt med trasmattor för öppningen på ligghallen? Har köldridå o den är mycket hållbar. Älsta är nog 10-13 år funkar utmärkt o sldrig gått sönder.
Nu har ju inte jag mattor som täcker hela ingången, och den bakre (nödutgången) är fri, men visst . stjäl det en viss mängd ljus utifrån helt klart.Blir det inte väldigt mörkt med trasmattor för öppningen på ligghallen? Har köldridå o den är mycket hållbar. Älsta är nog 10-13 år funkar utmärkt o sldrig gått sönder.
Har funderat på detta ett tag nu och mitt största bekymmer är att mattorna kommer bli sjukt blöta...? Och att det då så småningom kommer bli mycket mögelsporrar o.dyl.?
I mitt fall så skulle jag iaf vilja ha dom i de öppningar där det regnar in i dag, och nu i vinterhalvåret kan jag inte tänka mig att de kommer hinna torrka upp på flera månader..
Är du orolig över den biten, så ta ned dem och tvätta dem emellanåt dårå?
Funkar ju det åUsch, jag hatar att tvätta! Ser för mig att de hellre kommer slängas om de blir för blöta och skitiga...
Nu har ju inte jag mattor som täcker hela ingången, och den bakre (nödutgången) är fri, men visst . stjäl det en viss mängd ljus utifrån helt klart.
Hos mig är det dock inte ett problem eftersom i min ligghall finns det belysning.
Det blir det nog, men jag tänkte ha det i "nödutgången".
Tänkte på att det blir märkt för hästarna i ligghallen.