Undrar om det är någon äldre som gjort en artroskopi för att åtgärda trasig menisk. Min inre menisk är bortopererad när jag var ung men nu har jag stora besvär från den yttre samt fått veta att mitt främre korsband delvis är trasigt. Allt kommer från en ridolycka när jag var liten. Jag har tagit upp ridningen på äldre dar och börjar bli orolig att jag inte ska kunna fortsätta rida. Jag skaffade egen häst för några år sedan och jag kan inte tänka mig att sälja honom för att jag inte klarar av ridningen.
Det jag undrar över är hur ni klarat av ridningen med liknande skada som min. Har ni blivit bättre efter operation? Hur lång tid innan ni kunder rida efter operationen? Det är möjligt att det finns fler skador i mitt knä som inte magnetröntgen avslöjat.
Vågar jag fortsätta rida? Ge mig lite peppning.
Det jag undrar över är hur ni klarat av ridningen med liknande skada som min. Har ni blivit bättre efter operation? Hur lång tid innan ni kunder rida efter operationen? Det är möjligt att det finns fler skador i mitt knä som inte magnetröntgen avslöjat.
Vågar jag fortsätta rida? Ge mig lite peppning.