trappstege?

tanten

Trådstartare
Heter det så?

Jag lånade av väninnan en praktisk pall som fanns i alla hem när jag var liten. Kom på att jag kanske skulle vilja ha en likadan själv;)

Men då uppstår problemet - vad heter den egentligen? Ni vet en sådan där lite högre pall som har ett par trappsteg infällda under sig. Man fäller ut dem och det blir en trappa. Sits och steg i trä, ben i metall.

Sökt på blocket och inte hittat. Borde ju finnas!! Antar att jag använder fel sökord.

så bukevänner - vad heter den egentligen?!!

Sv: trappstege?

"Trappstol" hette det när jag var barn.... min mormor hade en, fast den var helt i trä ;)

Själv blev jag överlycklig när jag hittade en sån i gömmorna i sommarstugan :love:

Oki - det fanns rätt sort. Med infällbara trappsteg.

Nu har jag i alla fall ett namn att bevaka på annonssidor. För 1400 pix tillåter inte min kassa för något jag bara vill ha och inte eg behöver. :D

Tack tack

En granne har en sån här som står i förrådet.
{2215FE62-BB66-4621-93E1-E8BF03210E4D}.jpg

Nu har jag satt en lapp på förrådet att jag är intresserad av att köpa pallen...

Håll tummarna!

Senast ändrad av en moderator:

En granne har en sån här som står i förrådet.....
Nu har jag satt en lapp på förrådet att jag är intresserad av att köpa pallen...

Håll tummarna!

Klart jag håller tummarna för dig! Det är ju precis en sådan som jag vill ha!!

Grattis att du hittat en i ett förråd! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka