trappar i knäet

A

angel_lover

varför trappar katter i knät eller i sängen ? har tänkt på rättså länge nu???

Sv: trappar i knäet

Det kan även vara en kvarleva sen kattungetiden då ungen vid digivning trampar mamman på magen runt spenarna (heter det så på katt) för att stimulera mjölkproduktionen.

Det kan även vara en kvarleva sen kattungetiden då ungen vid digivning trampar mamman på magen runt spenarna (heter det så på katt) för att stimulera mjölkproduktionen.

Jo visst är det så :)
Var tvungen o fråga mamma kunde inte göra det innan.

Kan de inte vara så också att katten tycker det är skönt i sängen och knät så den trampar för det? En av våra hankatter brukar trampa i sängen och ta ut snoppen, han är kastrerad sen han var liten så vet inte varför han gör så?

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 810
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
401
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama