transportväska

Sv: transportväska

Ja, den är för liten för en vuxen katt. Min transportväska är 50*27*26, och den funkar för kortare transporter (10 min till veterinären tex) för mina mindre honkatter. Hankatten hade jag aldrig drömt om att trycka in i den, och han är ändå normalstor.
 
Sv: transportväska

Min är rätt stor och är från ÖoB. Den är svart och röd och rymmer lätt minst en katt. Jag köpte den när min kisse fick kattungar. Hon + 4 yngre ungar fick plats. Brukar köra två av mina katter i den och då blir det lite trångt men det funkar. Tycker den är super, så den rekomenderar jag. Enda som jag saknar är axelband eller liknande. Tyvärr gick den inte att se på deras hemsida men den brukar alltid finnas, i olika storlekar dessutom :).
 
Sv: transportväska

Min är rätt stor och är från ÖoB. Den är svart och röd och rymmer lätt minst en katt. Jag köpte den när min kisse fick kattungar. Hon + 4 yngre ungar fick plats. Brukar köra två av mina katter i den och då blir det lite trångt men det funkar. Tycker den är super, så den rekomenderar jag. Enda som jag saknar är axelband eller liknande. Tyvärr gick den inte att se på deras hemsida men den brukar alltid finnas, i olika storlekar dessutom :).

aha är det sån med blommor på? hur mycket kostar den?
 
Sv: transportväska

Jag har en Sturdi bag i vinrött. Dyr som skrutt, men riktigt bra! Min är divided, dvs man kan dra upp en mellanvägg så har man 2 burar i en liksom. Axelbanden går att ställa så katten alltid "åker" rakt. Trots 995 kr :angel: så är jag skitnöjd!!

torba-transportowa-sturdibag-rozmiar-xl-dl-x-szer-x-wys-51-x-40-5-x-30-5-cm_0_b.jpg
 
Sv: transportväska

Inga blommor, bara svart på nedre delen och röd på ovandelen. Den kostade inte alls mycket när jag köpte den... Max 200 kr skulle jag tro, men jag minns inte exakt.
 
Sv: transportväska

Jag funderar på att köpa en sån där, vill ha något av riktigt bra kvalitet då jag åker rätt mycket med Isola nu. Panikköpte en transportväska när jag kom hit till Örebro som egentligen är för liten, men hon verkar nästan trivas med att ha det trångt då hon är lugnare i den än vad hon varit i betydligt större burar. Så jag är lite tveksam, dessutom är det ju bara några månader tills jag och karln flyttar ihop. Men å femte sidan är det ju roligt med prylar... :D
 
Sv: transportväska

Jag har en Sturdi bag i vinrött. Dyr som skrutt, men riktigt bra! Min är divided, dvs man kan dra upp en mellanvägg så har man 2 burar i en liksom. Axelbanden går att ställa så katten alltid "åker" rakt. Trots 995 kr :angel: så är jag skitnöjd!!

torba-transportowa-sturdibag-rozmiar-xl-dl-x-szer-x-wys-51-x-40-5-x-30-5-cm_0_b.jpg

har kollat på den, den e verkligen skitsnygg men dyyyyyr. har du storlek XL då eftersom två katter får plats?

ska hålla utkik på blocket och tradera:)
 
Sv: transportväska

Ja, jag har den största. Att det blev en devided beror på att just den hade snyggast färg när jag köpte min och det är ju alltid bra att kunna dela, även om det skulle bli väldigt trångt för 2 vuxna katter att åka i den.
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Hazel
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 697
Senast: Jamienoble
·
Katthälsa Min ena katt verkar tyvärr inte komma hem igen och den som är kvar hemma är väldigt ledsen och letar efter honom överallt Tankarna har...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp