walkaway- Trådstartare 3 Jan 2014 #1 Jag ska nu köpa transportskydd till min Islandshäst. Bör jag välja ponny eller cob/full? Tacksam för svar!
Jag ska nu köpa transportskydd till min Islandshäst. Bör jag välja ponny eller cob/full? Tacksam för svar!
F FadeAway 3 Jan 2014 #2 Sv: Transportskydd, storlek? Jag har svårt att tänka mig att full skulle passa på en islandshäst. De brukar ju knappast vara långbenta
Sv: Transportskydd, storlek? Jag har svårt att tänka mig att full skulle passa på en islandshäst. De brukar ju knappast vara långbenta
katharina 3 Jan 2014 #3 Sv: Transportskydd, storlek? Mina cob som jag köpte från Hööks var på tok för stora. Jag gissar på ponny om din häst inte är en jätte!
Sv: Transportskydd, storlek? Mina cob som jag köpte från Hööks var på tok för stora. Jag gissar på ponny om din häst inte är en jätte!
M Minett 5 Jan 2014 #5 Sv: Transportskydd, storlek? Mina tidigare hästar har haft cobstorlek på transportskydden, men till nuvarande (som är mkt nätt i typen) har jag fått köpa ponny.
Sv: Transportskydd, storlek? Mina tidigare hästar har haft cobstorlek på transportskydden, men till nuvarande (som är mkt nätt i typen) har jag fått köpa ponny.