Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
amalia:
Försvann Henra från listan eller?
När du ändå var i Täby skulle du åkt till Brottby, det är INTE långt däremellan...
Thule Trane gillar jag och ridskolehästarna.
europaslapet.se har enhästarsmodeller... med sadelkammare dessutom, i plyfa eller glasfiber, fronturlast eller ej osv.. *tips*
christ finns många trådar om så det tänker jag inte skriva mer än att jag åkte och tittade på ett sånt, var där i 10 min och sen åkte jag hem...
sämsta skräp jag sett, men det är ju bara min åsikt =)
Kikade lite på europasläpet på nätet, men eftersom jag kommer att ha avbetalning en längre tid så känns det nog som jag vill satsa på något svenskt märke som man är säker på finns kvar på marknaden...
Av den anledningen faller nog XX-trail bort med, synd dock då det verkar vara ett trevligt släp eg.
Gummimattan är ju lös vilket jag föredrar då det bara är att tvätta undertill och låta stå luftigt för att torka. en av nackdelarna med hellimmad matta är ju iaf att ifall det kommer in fukt under så har fukten mycket svårare att komma ut än in... Vilket kan resultera i att golvet nån dag rasar samman. Med lös gummimatta kan man hålla koll på golvets kvalité och byta innan någon skada är skedd.
Det faller på sin orimlighet! Det går inte att få något 100 % tätt om det finns skarvar, även om dom är tätade. Fukt hittar alltid hål att ta sig in. Hur lång tid det tar innan man märker det är ju olika beroende på hur mycket fukt som tar sig in.Henra har en extra-limmad matta så det absolut inte kommer in någon fukt.
Hur viktigt tycker ni att det känns med säkerhetsbommar fram?
Jag gillade thule trane väldigt mycket, MEN inga säkerhetsbommar fram...
Hur resonerar ni? Pålle har inte åkt så mycket, men de gånger han gjort de så har han stått lugnt och inte bråkat någonting.