Kiwifrukt
Trådstartare
Hur gör ni när ni ska åka någonstans med er katt? Till veterinären till exempel? Jag skulle kastrera mina katter idag, åtta månader gamla och småväxta. Den ena katten fick fullständigt spunk och efter x antal försök att fånga henne kröp hon in bakom soffan och vägrade komna ut (hon är ute och som vanligt nu) och den andra lyckades ta sig ur kattburen och komma lös i bilen! Som tur var hände det innan vi började köra, men vi vågade inte chansa, det är typ tre mil till veterinären så jag fick avboka.
Hur gör man, de måste ju kunna åka till veterinären? De åkte i kattburen när vi hämtade dem och då gick det bra. Finns det större burar för hundar man kan använda? De är väldigt fästa vid varandra, så en bidragande orsak var säkert att vi särade på dem.
Hur gör man, de måste ju kunna åka till veterinären? De åkte i kattburen när vi hämtade dem och då gick det bra. Finns det större burar för hundar man kan använda? De är väldigt fästa vid varandra, så en bidragande orsak var säkert att vi särade på dem.