A
amanin
Totalrenoverad Kylinge economy -88, mycket ljus och luftig, ingen synlig rost och är i mycket gott skick. Nybesiktigad utan anmärkning och fått gott betyg av besiktningsman gällande axel och annat "viktigt". Golv, sparkplåtar, fyllnad i mellanvägg, gummimattor och annat smått och gott är sprillans nytt. På blocket ligger liknande transporter ungefär i samma prisklass (18-20.000), fast då är de ej renoverade, kanske någon matta utbytt, och ganska mörka inuti.
Bra köp för någon som tänkt använda släpet någon dag/vecka? Har ingen tävlingshäst för tillfället, utan är mest tänkt för träning ett par ggr/månad samt till ridhus vid dåligt väder. Har tänkt att byta upp mig om ett par år då unghästen ska börja tävlas, men har ingen nytta av ett sprillans nytt släp just nu som "samlar damm". Är även bra till sambon som kan köra byggmaterial.
Vad tycker ni? Bra pris/köp? Måste bestämma mig snabbt...
Bra köp för någon som tänkt använda släpet någon dag/vecka? Har ingen tävlingshäst för tillfället, utan är mest tänkt för träning ett par ggr/månad samt till ridhus vid dåligt väder. Har tänkt att byta upp mig om ett par år då unghästen ska börja tävlas, men har ingen nytta av ett sprillans nytt släp just nu som "samlar damm". Är även bra till sambon som kan köra byggmaterial.
Vad tycker ni? Bra pris/köp? Måste bestämma mig snabbt...