Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv skulle jag aldrig låta en två-åring stå lös om man har nån form av interiör kvar i transporten. Men det är jag...
Det är då man lastar ponnyn baklänges Minns du Sally som vi lastade genom fronturlastningen och band fast i bakbommen. Det funkade ypperligt, efter att ha åkt så 2 ggr så åkte hon normalt fram sedan.
*kl*
Kan nu meddela att jag nu hämtat hem min nu två-åring (född 06).
Gjorde som så att vi tryckte in halmbalar under frambommen och överst så satte vi en höbal så hon kunde äta av den.
Lastade sen henne (det var dock inte det lättaste ) och band henne med två panikhakar från var sitt håll i sidan av grimman.
Väl inne i transporten så tog hon det lugnt, började äta av höbalen och såg nöjd ut. Så vi åkte omgående.
Hörde vissa tramp, lite mer tramp och sen var det lugnt.
Stannade och kollade till henne när vi åkt en bit.
Öppnar upp framdörren lite försiktigt och ....
ja, hon har öppnar en panikhake, haft sönder den andra, hoppat över mittväggen och vänt sig om. Grimman hängde trasig runt halsen.
Där stod hon lugn och fin och nöjd :smirk:
Bara för oss att åka på hemmåt. Inte en rörelse till i vagnen, stod som ett ljus resten av resan.
Kollade igenom henne hemma och det enda som syntes var ett litet skrapmärke på framknä, i storlek som en femtioöring.
Hon var inte varm svettig eller stressad alls.
Det var inte så jag hade tänkt mig resan hem, men jag är glad att vi kom hem hela och välbehållna och till synes utan några framtida men. (möjligt att jag fick några,men jag tror hon klarade sig fint )