tränsfråga

Kan inte stå i alla TR att träns måste bestå av läder då plast träns är tillåtet i distans.
Har inte TR fr<mför mig men ska kolla upp om inte någon annan hinner före..... :bow:

I hoppningens TR står det inte specifiserat i vilken materiell tränset ska vara. Jag tävlar t.ex med en repnosgrimma...

Så här står det iallfall i TR i fälttävlan och hoppning och dressyr nya upplagan i allmäna bestämmelser Sadling.
huvudlag + nosgrimma måste vara helt i läder.

Jag vet massor som har repnosgrimma men om man skall vara petig är inte det tillåtet egentligen :confused:

Nu sitter jag och letar igenom hela TR I och III, men jag hittar inget att det står att trändset skall b4estå av enbart läder, VAR hittar du det??

Är det jag som är blind??

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 732
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter hoppningar i helgen så står det nu klart att Edith Strandberg och Clara Clewåker från Värnamobygdens ryttarförening får tävla på...
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
504
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama