T

Tomaten

hittade en länk för flera år sedan här inne på distans forumet till en sida me trän som gjordes om till grimmor, de var nog i plast eller liknande för de var i färger som neon görnt och rosa.Men nu hittar jag inte den sidan.
Någon som vet vilken jag menar? :D

Sv: träns

har sett ett cheetaK träns i läder som e som en grimma....sen kan man knäppa på ett bett...ganske finurligt tyckte jag :)

Sv: träns

tack så mycket, nu har jag sparat dem också så nu ska jag väl inte behöva fårga något mera!

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 140
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 602
Senast: Mia_R
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 956
Senast: Sesca
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 000
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama