Träningstights liknande Nike Legend

Wysiwyg

Trådstartare
De tightsen har allt jag söker! Hög midja, inte genomskinliga och bra material. Enda problemet är priset! Skulle vilja köpa på mig 3-4 par men har inte råd att lägga 500 spänn styck.

Tips på tights med bra passform, hög midja, absolut inte genomskinliga och inte glansiga?

:)

Röhnisch Shape Willa, och särskilt Shape Lydia. Tyvärr ligger de över din budget – men JÖSSES vilka byxor :love:

Jag tror ärligt talat att det blir svårt att hitta bra och billigt med de kraven. Jag hade i så fall fokuserat på bra.

Du har ingen outlet i närheten?

Vi köper en del träningskläder på Stadium Outlet, nu senast köpte jag löpartights och 2 funktionströjor för 230 spänn, som hittat. Så kanske du har något sånt i närheten där du kan botanisera?

De tightsen har allt jag söker! Hög midja, inte genomskinliga och bra material. Enda problemet är priset! Skulle vilja köpa på mig 3-4 par men har inte råd att lägga 500 spänn styck.

Tips på tights med bra passform, hög midja, absolut inte genomskinliga och inte glansiga?

Vad tyckte du om dom jag hade på mig? Jag tycker dom är supersköna, höga i midjan, tror att dom dock kanske kan vara lite genomskinliga, har inte kollat så noga :o

Nu är det här utanför din budget kanske men kompressionstights både från Skins och 2xU stämmer in på det du söker.

Jag köper inget annat än kompression. Hellre ett fåtal asgrymma tights än många rätt dåliga..

@Blueberry @MiniLi Jag antar det var optimistiskt att tro att bra kvalité gick att kombinera med typ gratis :angel: Kompressionstightsen känns väl saftigt dock, kanske som någon belöning för träningsrelaterat mål eller så.. Får sova på saken ;)

@lady_vip Nej ingen outlet tyvärr :(

@pepp Jag tyckte de var jättefina! Såg inte om de var genomskinliga heller men jag inspekterade inte din rumpa heller ;) Var har du köpt dem?

@Blueberry @MiniLi Jag antar det var optimistiskt att tro att bra kvalité gick att kombinera med typ gratis :angel: Kompressionstightsen känns väl saftigt dock, kanske som någon belöning för träningsrelaterat mål eller så.. Får sova på saken ;)

@lady_vip Nej ingen outlet tyvärr :(

@pepp Jag tyckte de var jättefina! Såg inte om de var genomskinliga heller men jag inspekterade inte din rumpa heller ;) Var har du köpt dem?

@Wysiwyg Men, why not?! ;D hahaha.
Dom är från HM! Köper aldrig tights för mer än 3-400 kr. Mina gick loss på 200 kr och känns riktigt rejäla, supersköna är dom :)

http://www.hm.com/se/product/21385?article=21385-A

Jag brukar beställa träningskläder från england, mycket billigare. När man vet var man vill ha, som ex. nike och vet storleken så är det bara att beställa på. Jag har beställt härifrån (http://www.startfitness.co.uk) några gånger och blivit mycket nöjd varje gång. De har mycket på rea också, så där går det att sortera efter ex. märke. Supersmidigt.

Jag köpte nyligen nya kompressions från sportamore, kom ner i 600 kr för mina nya Skins! Och de är grymt sköna :love:

Om du är nöjd med dina Nike-tights kanske det finns andra billigare modeller från Nike som du kan trivas i?

Har själv ett par Nike Filament (typ 300kr på Sportamore). Fast de jag gillar allra bäst är kompressionstightsen från 2XU. :)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag är medryttare på än äldre ridtravare som för det mesta är en helt underbar häst. Innan jag blev medryttare på henne hade hon...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 487
Senast: Saeta
·
Ridning Hej, jag vet att det finns 1000 trådar om detta, men skulle ändå vilja ha lite egna svar så jag lägger upp en ny :) Jag ska köpa min...
2
Svar
32
· Visningar
2 744
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar veta vad jag vill och har rent av rätt bestämda åsikter på många områden. Men när det kommer till större beslut är det...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama