Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De tightsen har allt jag söker! Hög midja, inte genomskinliga och bra material. Enda problemet är priset! Skulle vilja köpa på mig 3-4 par men har inte råd att lägga 500 spänn styck.
Tips på tights med bra passform, hög midja, absolut inte genomskinliga och inte glansiga?
@Blueberry @MiniLi Jag antar det var optimistiskt att tro att bra kvalité gick att kombinera med typ gratis Kompressionstightsen känns väl saftigt dock, kanske som någon belöning för träningsrelaterat mål eller så.. Får sova på saken
@lady_vip Nej ingen outlet tyvärr
@pepp Jag tyckte de var jättefina! Såg inte om de var genomskinliga heller men jag inspekterade inte din rumpa heller Var har du köpt dem?
De tightsen har allt jag söker! Hög midja, inte genomskinliga och bra material. Enda problemet är priset! Skulle vilja köpa på mig 3-4 par men har inte råd att lägga 500 spänn styck.
Tips på tights med bra passform, hög midja, absolut inte genomskinliga och inte glansiga?