Träningstävling om man har licens?

Kickis

Trådstartare
Funderar att vara med i en "prova-på-tävling" med min ena häst. Det är nu så att jag har AB licens, får jag då vara med på tävlingen? Det är inte denna häst som jag har tävlat med förut. För när man har licens får man väl inte vara med i beginnersklasser. Men gäller det även träningstävlingar och prova-på-tävlingar? :confused:

Sv: Träningstävling om man har licens?

Är inte helt hundra men tror det ska vara ok att vara med i såna tävlingar. Vad jag har förstått gäller förbudet endast beginnersklasserna. Ring nån i styrelsen i din klubb o hör annars, dom brukar ha koll, eller licensansvarig i WRAS.

Är det Grevagården och Skara du ska till?

Förlåt, Vara menade jag ;)

Kul, det ska jag och gamling också. Tänkte testa Trail at Halter men vet inte hur det går till :confused:
Annars blir det Showmanship, Trail och WR för oss.

Fundrar oxå på trail at halter, men vet inte heller riktigt hur de går till. :smirk:
Men till en början för jag väl ringa å fråga om jag över huvudet taget får vara med... :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Var på en träningstävling igår (brukslydnad) och enligt tävlingsledaren och en annan deltagare (båda erfarna) får man inte ha kedja...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: attheedge
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 919
Senast: Cambrie
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 568
Senast: tuaphua
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka