Träningskompisar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amha

Trådstartare
Jag undrar om det finns några nybörjare i östergötland. Jag tänkte själv ställa upp på en prova på och kanske clear round med min häst i höst eller nåt för att se om hon tycker om det så därför undrar jag om det är någon i östergötland som också är väldigt grön inom ämnet, eller som håller på att träna upp en häst inför distanstävlingar inom distriktet.
Det hade ju varit lite roligt med någon i närheten som man kan sno tips och råd ifrån och träna tillsammans med. Det känns lite tradigt att träna själv varje helg (eget stall utan inackorderingar) och de runtomkring ligger på en mycket högre nivå :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 320
Senast: QueenLilith
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 266
Senast: Madick
·
M
Distans Just som rubriken säger så vill jag börja rida distans. Tycker det verkar vara "grejen" för både mig och hästen. Har varit ute en hel...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: Molin
·
M
Distans hej! är ny inom sporten och ärligt talat behöver jag råd! har en arab som är regelbundet riden och jag rider långa rundor i skritt och...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst