träningsbandage i neopren

Inte provat, men är visst väldigt populära på galoppörer, ger skydd och stöd utan att det blir klumpigt, och dom absorberar inte vatten lika mkt som vanliga lindor. Såg dom i en butik för typ ett-två år sen, men efter det har jag inte sett några. Går dom att beställa nånstans?

En kompis till mig använder dem på sin travare. Om det är dom jag tänker på så är dom väl lite tjockare än vanliga bandage och dom har jag bara sett användas utan paddar. Det är väl det som är tanken med dom? Jag har däremot funderat på om dom sitter kvar eller om dom hasar ner... :confused:

Hihi..ville br tilläga att jag köpte mitt sto där! "ungsto med supertemprament" :love:
har även köpt sadlar därifrån med tillbehör, d e fina saker av märket pfiff! tycker jag.. :cool:

Jag får testa=) Har ett gäng här hemma kanske är skitbra :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
675
Senast: Smultron
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
363
Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
740
Senast: AbCdE
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
731
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka