tränings/tävlings schema

L

Lolsson

Hej allihopa!
Jag tänkte att det hade varit roligt om alla som var aktiva i hoppningen tränar/tävlar kan väl skriva hur just ni lägger upp era tränings/tävlings scheman nu när tävlingsterminen kommer att dra igång? :laugh:

Är alltid roligt med olika tips och erfarenheter!;)

Sv: tränings/tävlings schema

Jag behöver en sånhär tråd att inspireras av!:D
Själv ska jag försöka hitta en vettig tränare och lägga ihop ett schema med h*n :)

Ja precis, tränarna är ju till för sådant men det kan vara kul att höra andras erfarenheter och tips!:)

Åh, denna tråden gör mig frustrerad. Jag vill sätta igång och träna som bara den nu! Tyvärr har vi fått hästinfluensa i vårt stall och min ponny, som slapp undan flunsan, har vart halt. Fick dock sätta igång honom lite lätt idag :)
Planen är att ponnyn ska börja tävla lite lätt i februari igen och hästen ska vara klar i slutet av februari/början av mars.
Men ja, lite inspiration skulle sitta fint!

Jaha, fy vad tråkigt med skadade hästar alltså..
Okej, vilken tur att den slapp undan iaf. :)

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 061
Senast: Krumben
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Nova123
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama