träning eller pay & cross sökes!!

dreampower

Trådstartare
Jag letar med ljus och lykta efter en terrängträning/pay & cross eller liknande på söndag den 3:e juni någonstans i mellansverige. Ska tävla helgen efter och skulle vilja komma ut och träna lite och det är bara den dagen jag har möjlighet att komma iväg. Någon som vet någon träning/träningstävling eller dylikt? :)

Sv: träning eller pay & cross sökes!!

Jag letar med ljus och lykta efter en terrängträning/pay & cross eller liknande på söndag den 3:e juni någonstans i mellansverige. Ska tävla helgen efter och skulle vilja komma ut och träna lite och det är bara den dagen jag har möjlighet att komma iväg. Någon som vet någon träning/träningstävling eller dylikt? :)

Du kanske hittar nåt här :)

Sv: träning eller pay & cross sökes!!

Det är träning 3 juni hos stall Nilslund (Katrineholm nånstans) tror jag jag läste någonstans för ett tag sen..

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 819
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 761
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar