Tränarlicenser?

Ottilia

Trådstartare
Vet inte om jag postar rätt.. Men jag undrar om det finns olika sorters c-tränarlicenser? vad krävs det för att bli c-tränare??

Sv: Tränarlicenser?

Tack,

Nu blir jag än mer förvirrad. Det är en person som säger sig vara utbildad c-tränare men som inte fyllt 22 ännu och mig veterligen inte har de tävlingsresultat som verkar krävas. Men även med rätt resultat så borde personen inte ens ha kunnat börja sin utbildning, om det nu inte finns ett annat system vid sidan om?

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Hej Jag har blivit medryttare på en häst. Och undrar om man kan galoppera på sand? Det är en slinga där travhästarna tränar med...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: Nota
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Fille
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
727
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka