Tränarlicenser?

Ottilia

Trådstartare
Vet inte om jag postar rätt.. Men jag undrar om det finns olika sorters c-tränarlicenser? vad krävs det för att bli c-tränare??

Sv: Tränarlicenser?

Tack,

Nu blir jag än mer förvirrad. Det är en person som säger sig vara utbildad c-tränare men som inte fyllt 22 ännu och mig veterligen inte har de tävlingsresultat som verkar krävas. Men även med rätt resultat så borde personen inte ens ha kunnat börja sin utbildning, om det nu inte finns ett annat system vid sidan om?

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: Sryoqwe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Få koll på hästens olika växlar i gångarterna och känn efter att det är ryttaren som har kontrollen. Det syftar C-tränare Åsa Enqvist...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
577
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025