Träna enbart överkropp med hantlar, sittandes på stol - finns sådan video på Youtube?

Rie

Trådstartare
Jag har försökt att leta mig fram, men alla jag hittat har också träning av ben inblandat, om vartannat.
Då jag sitter med ena benet gipsat ett tag framöver så är det inte aktuellt med benträning än.
Omständigt och trist att behöva spola fram flertalet gånger - någon video enbart för överkropp måste det väl finnas?
Tips?

Jag har försökt att leta mig fram, men alla jag hittat har också träning av ben inblandat, om vartannat.
Då jag sitter med ena benet gipsat ett tag framöver så är det inte aktuellt med benträning än.
Omständigt och trist att behöva spola fram flertalet gånger - någon video enbart för överkropp måste det väl finnas?
Tips?
Jösses, vad har du gjort?

Tips?
Sökte på training upper body sitting fick upp bland andra de här två på youtube

• Gilla
Reactions: Rie

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka