Träna 1,5 åring

Rotterö

Trådstartare
I dag har vi tränat ordentligt

Träns på Gick hur bra som hälst.
Gjord på Inga problem
Reflex benen och brösta reflex.
Grimma över tränset långt rep. Ut på vägen på en kort promenad. Vi gick ca 200 m fram och tillbaka.
Kollade på brevlådor. Mötte bilar, Kollade på vita hösilage balar ,halm balar, presseningar. massa farliga saker.
Lite fjantig var han. Stegrade några gånger. Vi fick göra en del gå runt piroetter på vägen.
Vi var två st som gick. En fick sakta ner bilarna mm
Men det funkade mycket bra. :bump: :bump: :bump:

Sv: Träna 1,5 åring

Va skoj!!! :D

GRATULERAR!!

Har en lika gammal som jag också gjort de sakerna med. Hon är superduktig!!! :love:

Hoppas det fortsätter lika bra!! :banana:

Sv: Träna 1,5 åring

Vad kul för er!! :banana: Visst är det roligt när de små bebisarna är duktiga! Min var likadan förutom att hon inte stegrade sig (förutom när hon blev skrämd en gång och reste sig och kom lös :crazy: ). Min lilla är i övrigt världens coolaste unghäst, tycker i alla fall jag. Stress och nervositet existerar över huvud taget inte i hennes hjärna :D . Alltid lugna gatan och det är superskönt och tryggt.

Liknande trådar

Ridning Behöver era tips och råd. Jag vet inte hur jag ska tackla problemet som uppkommit. Det är som så att min häst (ridtravate 11 år) har...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: LuckyMe
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 269
Senast: Mezcal
·
Hästmänniskan Vill bara berätta om gårdagens äventyr, om hur det faktiskt fungerar smidigt. På morgonen/förmiddagen kom en granne gående. Han ville...
Svar
1
· Visningar
1 187
Utrustning Hej! Vet inte om det bara är jag, men jag har upplevt måååånga gånger att jag har köpt saker ifrån Hööks som jag inte varit riktigt...
2
Svar
30
· Visningar
5 625
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar