Tramstråden för forumet "hund"

I

Izisen

Hej!
Många forum har ju tramstrådar och jag tänkte att vi kunde starta en tramsare här som nu är gjord om det inte har blivit det redan. Så sätt igång och tramsa!
 
Sv: Tramstråden för forumet "hund"

Okej, här kommer trams. Harley har nyligen dragit ut alla sina undre framtänder då de började lossna (var så små att de ej fyllde funktion). Detta resulterade hursomhelst i att tungan inte ville vara kvar i munnen när han sover. Numera ser han ut såhär när han sover (nyvaken på bilden)
DSC00128-1.jpg


Och såhär kan han stå och glo i evigheter på mig innan han slutligen bestämmer sig för att gå iväg och gömma grisörat ( tex i min väska)

DSC00129.jpg
 
Sv: Tramstråden för forumet "hund"

:D Äh, jag tycker sådana här tramstrådar är så himla tramsiga :angel: :angel:
 
Sv: Tramstråden för forumet "hund"

Ähh det gör inget :D
Vad det någon som gick på hund mässan?
 
Sv: Tramstråden för forumet "hund"

Det blev inget för mig :smirk: :cry:
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
753
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp