Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en ganska dyr och rätt stor sak från trampolinspecislisten som vi haft i åtta år och förutom att vi bytt skyddsnätet en gång så är den fortfarande i utmärkt skick. Tur det, då yngsta barnet blir 5 i år och det känns som att den kommer användas måååånga år till. Det är helt klart den mest använda grej vi någonsin köpt, den används varje dag april - oktober....eller studsmatta, som jag säger.
Vad har ni för modell? Och hur nöjda är ni?
Jag har eventuellt utlovat en dylik, och har spanat in en Jumpmaster som ett bra alternativ (vägrar betala 10 000 när jag internet om det är kul i två veckor eller 10 år). BARNEN är 9 och 2-ish.
Vi har en ganska dyr och rätt stor sak från trampolinspecislisten som vi haft i åtta år och förutom att vi bytt skyddsnätet en gång så är den fortfarande i utmärkt skick. Tur det, då yngsta barnet blir 5 i år och det känns som att den kommer användas måååånga år till. Det är helt klart den mest använda grej vi någonsin köpt, den används varje dag april - oktober.
Vi har en Berg favorit sedan tre år tillbaka och är mycket nöjda, barnen (sex och fyra år) har spenderat mååånga timmar på den. Även kusinerna (åtta och tolv) har lovordat den.
Det känns att den är av bra kvalitet och vi gillar öppningen, ingen kan trilla ut pga slarv.
Gillar även att den är stor nog så att de får plats att hoppa fler än en.
Bra säsong att köpa studsmatta på!Jag har kollat på deras, men när jag hittade
Jumpmaster på halva priset (4000, ordinarie 8’ ) så slog förnuftet till
Mina får hoppa tillsammans på studsmattan trots risken, däremot får de inte hoppa bredvid varandra.Vi har en Hudora och är nöjda med den.
Mitt viktigaste tips är att aldrig låta fler än ett barn hoppa. En bekant till oss berättade att hennes kollega på akuten sa att de vanligaste skallskadorna på barn som de fick in var från kollissioner på trampoliner. Det blir väldigt stora krafter när två huvuden slungas ihop...
Fly 4,3 mVet du vilket märke?
Vi har en Hudora och är nöjda med den.
Mitt viktigaste tips är att aldrig låta fler än ett barn hoppa. En bekant till oss berättade att hennes kollega på akuten sa att de vanligaste skallskadorna på barn som de fick in var från kollissioner på trampoliner. Det blir väldigt stora krafter när två huvuden slungas ihop...
Bra säsong att köpa studsmatta på!
Tcp boxarhjälm då.Hjälm
Åh vi hade en sån, supernöjd! Riktigt ordentliga grejer och när vi efter 6 år sålde den så var den fortfarande superfräsch (vi plockade dock in säkerhetsnät, skyddskant och studsdelen varje vinter). Sålde den för 1000 kronor mindre än vad vi betalade för den ny.Fly 4,3 m