Hyacinth

Trådstartare
...eller studsmatta, som jag säger.
Vad har ni för modell? Och hur nöjda är ni?
Jag har eventuellt utlovat en dylik, och har spanat in en Jumpmaster som ett bra alternativ (vägrar betala 10 000 när jag internet om det är kul i två veckor eller 10 år). BARNEN är 9 och 2-ish.

Vi har en Berg favorit sedan tre år tillbaka och är mycket nöjda, barnen (sex och fyra år) har spenderat mååånga timmar på den. Även kusinerna (åtta och tolv) har lovordat den.
Det känns att den är av bra kvalitet och vi gillar öppningen, ingen kan trilla ut pga slarv.
Gillar även att den är stor nog så att de får plats att hoppa fler än en.

...eller studsmatta, som jag säger.
Vad har ni för modell? Och hur nöjda är ni?
Jag har eventuellt utlovat en dylik, och har spanat in en Jumpmaster som ett bra alternativ (vägrar betala 10 000 när jag internet om det är kul i två veckor eller 10 år). BARNEN är 9 och 2-ish.
Vi har en ganska dyr och rätt stor sak från trampolinspecislisten som vi haft i åtta år och förutom att vi bytt skyddsnätet en gång så är den fortfarande i utmärkt skick. Tur det, då yngsta barnet blir 5 i år och det känns som att den kommer användas måååånga år till. Det är helt klart den mest använda grej vi någonsin köpt, den används varje dag april - oktober.

Har en Outra sport sen några år. Den är poppis, barnen har inte tröttnat. Rätt stor, 426 cm. En lite större är att rekommendera om fler barn ska vara på den samtidigt. Den känns rätt så gedigen och nätet sitter fast i duken och har en omlottöppning, så ingen risk att man ramlar ner.

Men några 10000 skulle jag inte lägga. Vår gav vi typ 3700 för men då var den rabatterad en del minns jag.

Vi har en ganska dyr och rätt stor sak från trampolinspecislisten som vi haft i åtta år och förutom att vi bytt skyddsnätet en gång så är den fortfarande i utmärkt skick. Tur det, då yngsta barnet blir 5 i år och det känns som att den kommer användas måååånga år till. Det är helt klart den mest använda grej vi någonsin köpt, den används varje dag april - oktober.

Vet du vilket märke?

Vi har en Berg favorit sedan tre år tillbaka och är mycket nöjda, barnen (sex och fyra år) har spenderat mååånga timmar på den. Även kusinerna (åtta och tolv) har lovordat den.
Det känns att den är av bra kvalitet och vi gillar öppningen, ingen kan trilla ut pga slarv.
Gillar även att den är stor nog så att de får plats att hoppa fler än en.

Jag har kollat på deras, men när jag hittade
Jumpmaster på halva priset (4000, ordinarie 8’ ) så slog förnuftet till;)

Vi har en Hudora och är nöjda med den.

Mitt viktigaste tips är att aldrig låta fler än ett barn hoppa. En bekant till oss berättade att hennes kollega på akuten sa att de vanligaste skallskadorna på barn som de fick in var från kollissioner på trampoliner. Det blir väldigt stora krafter när två huvuden slungas ihop...

Mitt viktigaste tips är att aldrig låta fler än ett barn hoppa. En bekant till oss berättade att hennes kollega på akuten sa att de vanligaste skallskadorna på barn som de fick in var från kollissioner på trampoliner. Det blir väldigt stora krafter när två huvuden slungas ihop...
Mina får hoppa tillsammans på studsmattan trots risken, däremot får de inte hoppa bredvid varandra.
Det är ju inge kul att hoppa själv :p

Hjälm:D

Åh vi hade en sån, supernöjd! Riktigt ordentliga grejer och när vi efter 6 år sålde den så var den fortfarande superfräsch (vi plockade dock in säkerhetsnät, skyddskant och studsdelen varje vinter). Sålde den för 1000 kronor mindre än vad vi betalade för den ny.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
326
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 537
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar